Provocerande blåsa

Idag har jag kissat minst 10 ggr. Jag överdriver absolut inte.
Mest störande var det när jag hade gått endast en kvart på min promenad och var ungefär vid gubbholmen och då känner att jag redan är i JÄTTEbehov av toalett. Då hade jag ändå kissat precis innan jag gick, vilket jag alltid gör innan jag ska någonstans. Det var bara att vända om. A man´s gotta do what a man´s gotta do, typ. (ett uttryck som känns så totalt värdelöst)
När jag sen fortsatte min promenad gick jag en sväng runt gubbholmen igen eftersom det är lite grönare och skönare där, och vips så möts man av en ogenerad och kissande alkis.
Tänk om jag hade tagit mig den friheten istället. Precis som även den där besynnerliga bagladyn gjorde och brukar göra...
Ytterligare en parentes på temat.. Nämligen så fick jag sitta kissnödig nästan hela Magnus Betnérs show i lördags eftersom kön till tjejtoaletten var ofantligt lång som alltid och jag blir extremt stressad redan vid första ringningen.
Men som mamma brukar säga ibland, det kan vara bra att träna på att hålla sig.

Kommentarer
Postat av: katarina

Jaha, då har världen fått inblick i din
urinblåsas funktion också.....
och som sagt det är bra att hålla sig ibland, men framförallt att inte låta urinblåsan styra både sitt liv och bloggen..... Puss på dig !

2008-05-20 @ 11:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0