Jaja

Fy bubblan vilken tråkig dag det här har varit.
Tämligen seg föreläsning i förmiddags. Inget kändes varken nytt eller intressant ska jag vara ärlig och säga.
Nyttig information om forskningsmetodik, men nej, inte speciellt kul.
Var mycket mer exalterad i våras när man kom hem från genusföreläsningar och varenda en kändes intressanta och allmänt roliga.
Självklart hade jag inte förväntat mig samma sak nu men jag längtar tills det blir en lite annan inrikting på föreläsningarna. Komma ifrån allt det grundläggande så småningom. 
Resten av dagen har jag mest väntat på att klockan ska bli sju så jag kan hämta upp Carro och åka iväg och köra corepasset. Det passar mig så mycket bättre med träning tidigare under eftermiddagen så jag kan "ha det gjort" sen.
Men nu är det snart dax att bege sig och det är tur det för snart klättrar jag på väggarna.
Vi får se om passet är något att ha också.. Muskler behöver jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Du får allt ta o visa brorsan hur det ska se ut på Forskningsmetodik och Vetenskapsteori. Själv dängde man till med första VG:et på programmet i just den kursen. Kuhns paradigmteori är jag en hejare på om du behöver tips... =)

2008-11-11 @ 21:04:53
Postat av: Hanna

Haha ja, jag får nog ta mig i kragen. Efter att ha läst Historia C och hängt mycket i arkiven tycker jag att den här metodkursen borde gå vägen. =) Ingen tenta på det här heller, så det är gött! Grattis till VG:et också!!

2008-11-11 @ 21:17:11
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Malin

(Jag smygläser din blogg) Fast det visste du väl redan :)

2008-11-12 @ 23:10:41
URL: http://mammamaliin.blogg.se/a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0