Träningen gör oss tajtare

Som sagt, dansaerobic är kul. MEN, jag har en ovana av att bli lite irriterad över vissa saker.

Det är ganska trångt i salen och vi "stammisar" har våra favoritplatser någonstans längst fram eftersom det är minst risk att råka ut för en arm i ansiktet eller liknande just där.
Det är absolut inte så att det står Hanna i golvet där jag brukar stå så jag hade inte brytt mig om någon annan hade ställt sig där, från början. Men när man kommer sent och får en sämre plats längre bak är inte det mitt problem och därför blev jag faktiskt förbannad när personen ifråga rakt framför näsan på mig snor min plats innan jag hunnit tillbaka från vattenpausen. Inte ok alls faktiskt. Man tar inte någon annans plats under passets gång.
Jag fick helt pinsamt kapitulera och gå långt åt sidan eftersom det var fullt överallt runtomkring och till skillnad från andra så knör jag mig inte in.

Ja, jag vet att jag är en liten bitterfitta som har en förmåga att blåsa upp det hela men jag gillar inte folk som är så uppenbart fräcka.
Jag känner att den bästa och kanske enda lösningen är att jag blir ledaren för passet, så kan de andra knö bäst de vill sen.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Eller också säger man ifrån... (Inte för att jag skulle göra det, men jag vet att jag borde). Eller hur?

2008-11-19 @ 21:38:08
Postat av: Hanna

Ja, det skulle varit helt underbart om man hade kunnat göra det. Vi är nog för snälla själar för sånt du och jag. Kan alltid hoppas att någon annan på passet säger till om hon gör likadant för den.

2008-11-19 @ 22:09:24
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Lena

Hahaha...bra tänkt! Bli ledaren så får du bästa platsen :)

2008-11-20 @ 06:20:25
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0