Uppdatering av CV

Har i detta nu suttit och uppdaterat mitt CV samt filat på en intresseanmälan/personligt brev. Helt enkelt därför att jag är så vansinnigt  trött på mitt nuvarande jobb. Jag orkar inte med det längre. Och risken för att jag bara kommer bli mer och mer negativ och förbittrad allt eftersom tiden går är mycket stor. Jag tycker nog att jag har stått ut länge nog nu och dessutom borde jag f*n vara kompetent nog att kunna få ett annat.
Positivt; yrket som resturangbiträde har gett mig extremt mycket träning i stress- mat- och människohantering.
Kan också tillägga att förutsättningarna känns lite bättre nu när man är student och ska söka jobb istället för att vara arbetslös och allmänt desperat. Men vi får se hur det går, kanske får jag ledsamt nog vara kvar på obestämd tid.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hanna, du kan bli statsminister om du så vill. Du kan allt! Jag med. Inte skriva dock. Har kramp i huvud och fingar. Helvete.

2008-10-06 @ 18:52:17
URL: http://enblondflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0