Finfint

Nu känner jag mig så grymt nöjd, mätt och belåten. Slängde ihop en "skagenpanna" med räkor och fisk och åt tillsammans med tagliatelle. Det blev tre matlådor dessutom. Slängde ihop låter lite lagomt lättsamt och det var precis vad det var också. Och nu är jag redo för ett intensivt spinningpass om ett par timmar.

Idag gjorde jag & Linn en intervju med mamma som handlade om under vilka arbetsförhållanden/arbetsmiljö hon arbetar, enligt en krav, kontroll- och socialt stöd modell. Jag tycker det är riktigt intressant och rätt kul faktiskt. Känns bra att man inte hamnat helt fel. Jag tyckte nämligen att arbetsvetenskap lät ganska trist först om jag ska vara ärlig.
Vi fick ett fadderföretag idag också och vårat blev Räddningsverket. Det framstod som ett av de bättre alternativen. Kils kommun hade jag nog inte så gärna fått.....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va kul att du känner att du hittat rätt! Detv tror jag att jag också har gjort, dock går jag ifrån varje föreläsning med en klump i magen och är ledsen. Mycket om misshandel och mobbing och de där tunga grejjerna. Du var inte hetsig!

2008-09-09 @ 17:15:04
URL: http://enblondflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0