Friskis ggr 2 och sömn likaså

Jag har varit ofattbart seg idag..
Först läste jag kurslitteratur, sen diskade jag, sen åkte jag till friskis och körde ett medel-jympapass. När jag kom hem åt jag mat och efter det läste jag ytterligare kurslitteratur och somnar givetsvis på soffan.. När jag vaknar går det inte riktigt att ta sig upp så jag somnar om igen och igen och igen... Känns som jag tog igen uteblivna sovtimmar från i lördags natt som tillbringades på nöjes med roligt folk.
Jag borde i vilket fall inte tillåta mig att sova bort en eftermiddag såhär.
Om en halvtimme kommer mamma och hämtar mig och då ska jag med henne till friskis. Hon har aldrig tränat där så det får bli ett bas-jympapass.

Tänkte ge mig själv ett musiktips eftersom jag bara fått ett från er läsare.
Johnossi - 18 Karat Gold

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch va du håller på. Du kommer dö ändå. (Alex hatar när jag säger så)

2008-09-15 @ 20:39:24
URL: http://enblondflicka.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Jösses vad mkt. folk det var ! Men vilken musik ! Ebba Grön och Jussi Björling på ett gympapass, riktigt häftigt !

Tänk om jag kunde mixa, den gympaledaren i Livskrafts lokaler i mitt kvarter i Kil......

Nej det får nog bli TREKÅ som "vinner"

Men tack ändå för din insats Hanna !

2008-09-15 @ 22:35:51
Postat av: Hanna

Jo jag kommer ju att dö ändå faktiskt, men förhoppningsvis rullar jag inte fram när det är dax.. haha.

2008-09-16 @ 09:17:23
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0