Sånt man vill höra på

Jag är lite lillgammal idag och lyssnar på Cat Stevens, Van Morrison, Simon & Garfunkel och sånt..
Det är trevligt, ja det är det.

Andra dagar lyssnar jag på låtar med Those dancing days, Takida (skäms över det, pga. mina fördomar mot annat folk som lyssnar på Takida), Volbeat, The kooks och lite sånt joks. Har hamnat i en musiksvacka och behöver nytt, nytt, nytt.
Tips på musik tas gärna emot!

Och OBS: eventuella tips behöver verkligen inte vara baserade på ovanstående grupper. Min bredd i musikväg förvånar fortfarande mig själv.

Kommentarer
Postat av: David

Cat Stevens, tummen upp för.



John Mayer..

2008-09-11 @ 22:36:53
Postat av:

Bara idrottslärarstudenter lyssnar på Takida, blä! ;)

2008-09-18 @ 22:01:07
URL: http://pseudonymet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback