Då och nu


2003 i mitt rum i min säng på Sannerudsgatan.
(Man ser toppen av huvudet på Jennifer. Vågade inte ha med henne eftersom det inte var så poppis förra gången jag la upp gammal bild). Jag hoppas att Johanna och Mimmi är lite mer toleranta just med den här bilden..


2009 i "min" lägenheten i "min" soffa på Nolbygatan.

Jag tycker att det var lite lustigt att vi har samma position på både korten. Speciellt förändrade till utseendet är vi ju inte heller med tanke på de sex åren som skiljer.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Lika söta nu !

Tom till det bättre... brynen you know !

Puss

2009-04-20 @ 16:34:41
Postat av: frida

haha roligt att ni som sagt har samma position nu och då.



sv. det finns på lagerhouse 10st för 50kr.

Rätt prisvärt med tanke på vad bra resultatet blir :)

2009-04-20 @ 18:22:52
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mamma: Haha, skojar du. Jag tänkte specifikt på det jag med.



Frida: Det kanske får bli en titt på det.. Prisvärt som sagt! =)

2009-04-20 @ 21:17:38
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: malin

haha, de var en kul bild :) de är väl bara ögonbrynen som blivit tjockare genom åren, annars är ni er allt väldigt lika ;)

2009-04-20 @ 21:54:30
Postat av: Carro K

Tycker du är dig mest olik hanna! Och ja, brynen är till det bättre :)

2009-04-20 @ 23:37:03
Postat av: Johanna

Hihi, där ser man! :) Ögonbrynen är det som sagt mest skillnad på.. Kanske för att man ändrar smak? Eller för att man är för gammal för att bry sig. Mimmi använder ju tillochmed en mackapär som skär bort hår, inga pincetter!

2009-04-21 @ 12:55:15
URL: http://enblondflicka.blogspot.se
Postat av: Hanna

Inte för att man är för gammal för att bry sig i alla fall.. Mina såg ju förjävliga ut 2003. Jag brydde mig iofs då med, men jag tror att smaken har förändrats till det bättre :)

2009-04-21 @ 14:42:56
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0