Massa kalas

Jag städar och pysslar lite idag. Vill ha det någorlunda fint här hemma nu när jag får besök både torsdag och fredag. Skönt att jag är ledig imorgon eftersom jag då måste baka två tårtor. Aldrig bakat tårta förut men något får jag nog ihop.
Såhär ser min påskhelg ut:

Torsdag: Familj och lite släkt kommer hit och firar mig.
Fredag: Jag fyller år! Tjejkompisarna kommer hit på kalas.
Lördag: Till mamma och pappa på påskmiddag och sedan till Malin på inflyttningfest.
Söndag: Jobba litegranna.

Påsk och fylla år blir en bra kombination för den här ledigheten.

Kommentarer
Postat av: linda

mmm tårta låter gott:) är den andra avsedd för oss tjejer måntro?:P

kramar

2009-04-08 @ 17:23:12
Postat av: Hanna

Haha :D Nej tyvärr är det ju inte så Linda.. Kände att lite tilltugg passade bättre till alkohol.

Blir du väldigt besviken nu? Du får baka en du också och ta med ;)

2009-04-08 @ 17:43:40
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vet inte vad jag ska ha på mig..

2009-04-08 @ 19:13:40
URL: http://enblondflicka.blogspot.com
Postat av: Hanna

Då är vi två...

2009-04-08 @ 20:11:11
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: linda

hahaha nej absolut inte Hanna,du behöver inte oroa dig det minsta! tilltugg låter lika underbart det;)



btw, har oxå enorm klädångest har bara tråkiga vintriga saker i garderoben, vill verkligen ha någonting nytt o fräscht...



Vi ses iaf på fredag hur som helst!:D

2009-04-08 @ 20:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0