Nej tack till annans fotsvett



Det här är mina jobbskor. Bra skor som jag fick av mamma vid öppningen i december 2007. De har vid det här laget hunnit bli ganska svettiga, ingådda och inoljade.
Det känns faktiskt helt okej att dom är svetitiga efter mig när jag har jobbat, det är liksom inte så mycket att göra åt det. Vad jag däremot har extremt svårt för är att någon annan på jobbet som inte har lärt sig att skilja på vad som är mitt och ditt har använt dom ett flertal gånger.
Förstå vad äckligt det är att sätta på sig skor som man tror har stått och vilat i en/ett par veckor men som är alldeles varma av svett redan. Någon hade haft dom på sig igår innan jag kom till jobbet. Bläk för det.
Alldeles uttöjda och förstora var dom också så personen ifråga måste ha tryckt ner fötterna i mina 38:or.

Från och med nu bor skorna här hemma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0