Övning i att göra så lite som möjligt

Igår var en trevlig kväll.. Först firade vi morfar med smörgåstårta och lite rosé. Vi diskuterade porr, makt, Freud och en smula politik. Inget väder-snack i min familj inte.
Även om vi gärna hade stannat kvar längre var vi tvungna att åka vidare eftersom vi ville träffa alla som var hos Carro och Oscar på grillparty. Där var det också himla trevligt.

Idag blir det övning i att inte göra någonting. Eller ja, att göra så lite som möjligt i varje fall. Det brukar bli så att det går några timmar och sen får jag panik över att jag inte gör något vettigt eller att jag inte umgås med någon.
Så en promenad, skriva lite på hemtentan och läsa på balkongen kommer jag nog ändå sysselsätta mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0