Årets

En årets-lista passar väl bra nu. Lånade en från Popmorsa.

Årets bedrift: Att jag vågade göra något som många kanske inte skulle göra på grund av rädsla för att lämna tryggheten eller för att bli ensamma... 

Årets bästa semester: Kan inte komma på någon "bästa" semester från detta år. Har gjort alldeles för lite roliga saker. Ingen utlandsresa, ingen festival, ingen konsert. Har varit i Stockholm och Göteborg men det är det enda. Skulle ha varit i Frankrike men det blir inte alltid som man har tänkt sig.

Årets bittra:
Att det inte blev någon resa till Frankrike kanske. Det var lite bittert eftersom man redan hade betalat resan.

Årets nytillskott:
EMELIE! Och tack för det. Himla bra tjej det där. Emelie är en sån person som jag skrattar väldigt mycket med, som är rolig att festa med, som det går att prata om vad som helst med, som har väldigt lika värderingar och samhällssyn som mig, som är bäst på att ge komplimanger och som är allmänt fin på det viset.

Årets förlust: Samboskapet och allt det där. Micke tycker jag dock inte att jag har förlorat eftersom vi fortfarande är vänner.

Årets vuxenpoäng:
Att betala räkningar. Något jag har lyckats slippa undan tidigare.

Årets fysiska förändring: Väger väl samma nu som de senaste fyra åren typ. Men har däremot märkt av fler finnar nu än innan. INTE KUL.

Årets nya kändisförälskelser: Jacob Black toppar listan där.

Årets mest gåshudframkallande låt:
Säger väl Flightless bird, American mouth då.. Upptäckte den låten efter New Moon, så lite sent.

Årets läsupplevelse: Det har varit dåligt med bra böcker.. Har nog mest mig själv att skylla. Jag hänger inte med i vad som "måste läsas". "Under det rosa" täcket är ju jäkligt bra i och för sig. Men det är ingen wow-upplevelse på det viset att läsa den.

Årets insikt: Jag är mer självständig än vad jag trodde. Att bo själv funkar hur bra som helst.

Årets tv-besatthet:
True blood.

Årets fest: Årets fest kanske blir på juldagen eller nyår? Annars vette tusan om jag har någon minnesvärd fest på lager.

Kommentarer
Postat av: emilystrange

åh vad himla gullig du är! och du vet att jag tycker detsamma om dig. här i gbg ges det inte mkt tid till bloggande tyvärr..



fick du mitt sms idag?

puss o kram!

2009-12-22 @ 02:44:00
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej jag förstår det.. du ska ju sysselsätta dig med annat nu :)



Ja men det fick jag ju, och svarade på det gjorde jag också.. :S Men Hurra hurra iaf! :D Duktiga vi är! Bra teamwork kanske? :)

2009-12-22 @ 08:45:27
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0