Stege snyggare än skrivbord

Min moster nämnde någon gång att hon har fått en uppfattning om att akademiker är mindre intresserade av inredning och allmänt hemmafix. En uppfattning som grundade sig på egna jämförelser. Ingen beprövad teori så att säga.
Det känns i alla fall som att det skulle kunna finnas viss sanning i det.. För fy farao vad smutsigt det blir här när jag tentapluggar. Att prioritera städning känns totalt ovärt.
När jag inte heller har en specifik "pluggplats" i min lägenhet blir röran ännu mer framträdande. Än så länge ångrar jag dock inte att jag struntade i skrivbord. Att ta upp en hel vägg bara för ett skrivbord skulle kännas så himla tråkigt. Hade jag inte haft barbordet hade jag såklart satsat på ett fint köksbord istället och då hade studierna bedrivits där.


Mycket roligare än ett skrivbord. Dessutom väldigt bra för mig att förvara diverse hårgrejer i korgarna. Badrummet erbjuder i nuläget inget förvaringsuttrymme alls.

Kommentarer
Postat av: Frida

den passar super bra! :)

Och som ja sagt förut, gillar verkligen din smyckes hängade!

2009-12-04 @ 21:38:48
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0