Lite nördsnack

Det här är den absolut bästa låten att köra spinning eller dansaerobics till. Tur att friskis har vissa ledare med rätta känslan för sånt här.


Och det här är den absolut jobbigaste låten att spinna till. Jisses så fort det går när den här börjar.
Man plågar sig igenom den i stående position och på något galet sätt tycker jag att det är riktigt gött. De få gånger jag får någon sorts adrenalinkick är på spinningen.


Förresten tror jag minsann att en av herrarna från Cabaryn satt på cykeln bredvid mig förut..

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har blivit utmanad!

2009-02-02 @ 19:54:38
URL: http://mammamaliin.blogg.se/a
Postat av: David

Grym låt den sista... Swingfly :)

2009-02-02 @ 23:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0