Ny delkurs

Mycket negativa tankar idag och det är inte bra.
Nya delkursen verkar riktigt jobbig och inte så speciellt kul heller. Hade hoppats på lite annat upplägg nu efter förra kursen som innebar i princip enbart hemmastudier i form av läsning och inmatning.
Nya kursen erbjuder fem temaföreläsningar den här första veckan och resterande fyra veckor ska vi skriva, läsa, skriva.
Det är verkligen bra att de varierar kurserna och har båda salstentor och hemtentor men just nu känner jag nästan mer för att plugga till salstenta igen.
Jag ska i alla fall försöka ta till vara den här veckan eftersom föreläsningarna verkar intressanta.
Bland annat kommer min gamla genuslärare och föreläser om genussystemet vilket jag har sett fram emot jättemycket. Hon är lite av en förebild den kvinnan. Känns dessutom skönt med lite upprepning och ett redan bekant tema.

Imorgon är det bokrea och det blir trevligt. Nu tänker jag på det istället.


Kommentarer
Postat av: frida

sv. ja de är tillsammans, varit det i typ 3månader så det är ganska nytt:)

2009-02-23 @ 22:16:21
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0