På håret

Ja ibland är det verkligen på håret..
Eventuellt och förmodligen åker vi till Frankrike i slutet av augusti med Carro och Oscar. Helt underbart känns det!
Fyra blekfisar som alla har lika kasst pigment på solsemester.. Blir nog toppen för då kommer jag för en gång skull kanske inte känna mig blekast heller.
Jag kom på att datumet för omtentan när det gäller den här kursen ligger där i slutet av augusti.. Det kändes inte riktigt bra.
Men vilken tur jag hade när jag nu såg att omtentan ska skrivas dagen innan det är tänkt att vi ska åka.
Nu tänker jag såklart satsa på att klara kursen nu på en gång och jag har inte fått underkänt på någon annan delkurs men man vet ju aldrig. Man kan ha dåliga dagar.
Så ja,"fint" att veta att jag kan skriva omtenta dagen innan Frankrike om det skulle behövas.

Kommentarer
Postat av: frida

Va roligt! Alltid skönt att resa iväg och jag håller med dig om att det är skönt att resa med någon/några som har lite samma "förutsättningar"

Hatar tex att vara på stranden med ett gäng sportfånar. Så man måste känna sig sämst på wollyboll.

2009-05-27 @ 22:31:25
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha ja men faktiskt! Det är väldigt sant det. Och volleyboll skulle jag nog inte tippa på att varken Carro eller Oscar kommer gå in speciellt hårt för ;)

2009-05-28 @ 08:58:17
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0