Städning och läsning

Ovanligt slö dag det här.. Vi har i och för sig hjälpts åt med att städa lägenheten ganska noggrant men utöver det har jag legat i soffan eller suttit på ballen.
Anledningen är att jag för första gången på länge läser en bok i ett svep. Boken är "Händelser vid vatten" av Kerstin Ekman, (lånad av Sanna i julas).
Den kändes oväntat seg till en början men nu har det börjat hända saker, äntligen.
Enligt boktipsets rankningar verkar boken vara populär och därför tycker ju jag att jag också borde gilla den.
Micke läser också. Han läser den bästa boken jag hittills har läst. Nämligen "Den hemliga historien" som jag dessutom redan har pratat om här.
Jag vet inte så noga vad han tycker än. Jag vet bara att jag önskar att jag också kunde få läsa den för första gången igen och återuppleva allt. Jag är avundsjuk. Känslan av att leva sig in så mycket i en bok är ovanlig för mig och jag bara väntar på att det ska hända igen...

Snart kommer Carro hit. Vi ska se Juno senare. Juno är en mycket bra film och därför värd att se igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men hanna, vad var det för förkortningen av "balkongen"?

2009-05-03 @ 17:28:52
URL: http://saralingon.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hehe oj då, det gick av bara farten. Men tur att du förstod att det var balkongen jag syftade på.

2009-05-03 @ 17:43:36
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Jonte

Shit Hanna! Det är inte OK med en sådan fredudiansk felskrivning...



Skärpning!

2009-05-03 @ 19:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0