What to do

Åt nyss den sämsta måltidslösningen ever. Konsum säljer kyckling- och tacowraps. Kycklingen tyckte jag var ganska god för några veckor sen och tänkte att jag kunde testa tacovarianten idag. Och fy så äcklig den var.
Kanske hade legat några dagar (minst) också....
Lata jag får väl skylla mig själv med tanke på att jag egentligen hade ordentligt med tid att laga egen mat. Riktig mat.

Innan matmissen var jag hemma hos Jenny. Vi gjorde klart ett grupparbete som vi ska redovisa imorrn. Jag var lite orolig att Jenny eventuellt inte skulle ha något kaffe hemma eftersom hon själv har slutat dricka det. Men det var ingen fara. Perkulatorkaffe fick jag till och med. Mvg för det.

Nu vet jag inte vad jag ska göra... Men det står mellan tre alternativ:

1) Se på one tree hill avsnitt som jag har missat.
2) Ägna tid åt obetalt hushållsarbete.
3) Plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0