Bonusdag

Ännu en sovmorgon och jag klagar inte. Dagens dubbla föreläsning är inställd på grund av sjukdom.
Det var lite svårare än vanligt att ta sig ur sängen imorse också eftersom jag hade viss träningsvärk. Gårdagens pass på friskis gjorde antagligen lite nytta. Efter att inte ha varit där på två-tre månader är det väldigt skönt att komma igång igen.

Nu är tanken att jag ska utnyttja den lediga tiden till att måla hallens andra och sista lager med vit färg. Även dörrlisterna ska målas.
Dessvärre kommer vi inte igång med tapetseringen förrän efter helgen. Pappa åker nämligen på rockkryssning under helgen och att jag skulle tapetsera själv är ingen bra idé.

Ikväll ska jag på personalmöte med jobbet och efter det viltbuffé på nöjes och bowling. Blev lite bitter när jag hörde att Bergvik skulle få italiensk buffé på nöjes. Hur kan man välja vilt framför italienskt?

Kommentarer
Postat av: Jonte

2009-11-05 @ 22:38:55
Postat av: Jonte

Tja!



Kolla om du har möjlighet att komma hit den 12:e december. Det vore grymt kul eftersom PA har sin julsittning då och vi får bjuda in annat folk. Därefter utgång på Nationernas Hus... Häng med, det blir kul!

2009-11-05 @ 22:40:27
Postat av: Frida

Jag kan ju glädja dig med att berätta att det inte blev någon italiensk buffé för Bergvik för det hade vi inte pengar till. :P

2009-11-06 @ 00:01:20
Postat av: Hanna

Jonte: Perfa. Jag kan den 12:e så nu kör vi på det. Boka in mig på sittningen.. SKa man betala nu i förväg kanske? Säg till isf. Jag håller på och kollar lämpliga tåg..



Frida: Ojdå, vad tråkigt att det blev så. Men kan anta att den italienska är godare än viltbuffén iaf. Det var inte så mycket att ha tycker jag..

2009-11-06 @ 19:15:39
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0