Vampyrsyskon

I torsdags fick jag vaccinet mot svininfluensan lite hipp som happ. Jag hade inte ens bestämt mig för om jag ville ha det eller inte men mamma övertalade mig.
I vilket fall så har jag det nu i min kropp och jag klararde mig nog undan biverkningarna någorlunda lindrigt. Jag hade lite feber igår men ingen frossa. Natten till idag har jag svettats som aldrig förr, men någon feber vill jag inte påstå att jag hade. Väldigt konstigt. Mamma kom in och väckte mig och blev lite förvånad över hur varmt det var i rummet.

Idag mår jag ganska bra. Jag har bland annat krattat löv utan problem.
Strax blir det middag och efter det en sväng till kyrkogården med Cornelia, Isac m.fl. Vi ska hälsa på farmor.

Senare kommer Mimmi hit. Vi ska göra oss Halloweenfina tillsammans innan vi går på festen. Antagligen skulle Josef också vara med. Han hade en idé om att vi kunde vara vampyrsyskon. Gulligt.

Ska försöka ta kort så ni får se resultatet sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0