Bästbästa

Har haft egentid med mig själv ikväll. Springtur och efter det godis och SVT 1 hela kvällen. Först lite Doobidoo, efter det Skavlan och sist men inte minst den bästbästa filmen Mona lisas leende. Har sett den kanske fyra gånger vid det här laget och jag kommer nog aldrig tröttna. Det är något speciellt med den. Gillar filmens tema konst, 50-tal, hemmafru vs. karriärskvinna och det i kombination med några av mina favoritskådespelare blir bara rätt. Älskar Kirsten Dunst. Och Julia Roberts. Ginnifer Goodwin, Julia Styles och Maggie Gyllenhaal är också grymma.
När jag tänker efter inser jag att jag nog till och med har skrivit i bloggen om filmen förut. Men strunt samma. Se den.
Nu har jag en jobbhelg framför mig men med inslag av lite roligare aktivitet i morgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0