Låt bli min energi

Idag har jag ätit fyra bullar. Och pizza. Bara en massa deg alltså... Fräsch tjej.
Mamma bakade bullar imorse och det gick inte att motstå förstås. Sedan blev jag bjuden hem till Carro på lite söndagsmys och även hon hade bakat bullar idag. Självklart äter man av det som bjuds.
Annars har dagen faktiskt varit lite halvvissen rent allmänt, på grund av folk som tar energi från mig. Det får vara slut på sånt nu. I vilket fall så blev jag på mycket bättre humör efter visiten hos Carro och Oscar.
Gillar att dom bor i Kil.
Fick även med mig OC säsong 4 hem nu. Mycket fint.
Mycket onyttig energi in. Och mycket annan energi som otillåtet tas ifrån mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar att ha sådana där deg-dagar! :)

2009-09-21 @ 11:46:39
URL: http://enblondflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0