Om ni gjorde detta så skulle jag LÄTT läsa allt!

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år 
2.Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Någon i klassen kanske, men inte Jenny för vi satt inte bredvid varandra ju.
3. Hur lång är du? 166.
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
TV: Minns inte
DVD: Twilight
BIO: Sommaren med Göran

5. Vem ringde du senast? Framtida hyresvärden, utan svar dock.
6. Vem ringde dig senast? Frida
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Haha nej jag vet! Efter ett så långt förhållande som han och *** hade borde man ju verkligen vilja vara singel ett tag kan jag tycka. Känns mer som det är själva grejen att han inte vill vara ensam.."
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Nån timme sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? Blågrön med inslag av brunt - mest åt det gröna faktiskt.
12. När vaknade du i dag? 06.30
13. Vilken är din favoritjulsång? Kan inte komma på just nu...
14. Vilken är din favoritplats? Olika det där...
15. Vilken plats föredrar du minst? Flygplats, tågstation eller andra platser där man bara väntar..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Olycklig singel hoppas jag i alla fall inte!
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att inte kunna sova vilket jag ofta hade problem med.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? I morse skrattade jag som vanligt åt/med mammas arbetskompisar. Galna fruntimmer det där. 
19. Hur stor är din säng? 1.20 just nu. Inte min säng dock.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Alltid med.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Vilka städer har du bott i? Karlstad.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Jajamän
27. Vilken är din favoritglass? B&J: Phish Food 
28. Vilken är din favoritefterrätt? Nåt chokladigt
29. Tycker du om kinamat? Mums
30. Tycker du om kaffe? Som fan.. Synd att jag får hjärtrusningar av det ibland.
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe, juice, te eller ibland oboy.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej jag varierar. Men jag sover alltid på sidan.
33. Kan du spela poker? Nope.
34. Tycker du om att mysa/kela? Äckligt det..
35. Är du en beroendemänniska? Nej.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Robin Wilhelmsson
37. Vill du ha barn? Känna ganska avlägset men blir nog tråkigt utan.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska och spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyrbara smycken? Nej jag använder inte smycken.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? How I met your mother, DHW, Greys anatomy, So you think you can dance och massa fler. Gillar TV jag.
44. Kan du rulla med tungan?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Detta tar emot (vissa inser varför) men det står nog faktiskt mellan Josef och Josef. Men lillebror vinner fighten. Han är oftast jävligt rolig. Helena Ek Jendrny är förresten en sån man alltid skrattar med också.
46. Sover du med gosedjur? Nej
47. Vad har du för ringsignal? "All the single ladies" på Kinell och Linda, "Sad man's tongue" på resten.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, en liten turkosrandig klänning som hängde på tillhörande barngalge (barnsliga detaljer på) på väggen i sovrummet på Norrstrand eftersom mamma insisterade på att jag skulle ta hand om den.. 
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Någon tejp.
50. Flirtar du mycket? Folk verkar tro det men egentligen inte.
51. Kan du byta olja på bilen? Tyvärr inte. Önskar såå mycket att jag hade kunnat skriva ja där.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej inte än.
53.Vilken var den senaste boken du läste? Läser "Innan frosten" just nu..
54. Läser du dagstidningen? Bläddrar lite snabbt. Mycket dåligt av mig. Man ska hålla sig uppdaterad om världen och vad som händer, jag vet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej. 
56. Dansar du i bilen? Inte direkt, det verkar lite osmidigt, men jag sjunger nästan alltid.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P4, eftersom mamma alltid lyssnar på det på morgonen.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Diverse som rör förhandlingsrätt.
59. När var du i kyrkan senast? Ales begravning.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Cicci i SO
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Inte så länge.. Högst tre nätter eller nåt.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Kinell som "fixade" lägenheten åt mig kanske? Jag har den ju inte än men ändå. Jag blev urglad när den dök upp.
Behöll Carros svar på flera ställen faktiskt. Tycker tydligen lite lika hon och jag.

Kommentarer
Postat av: Mikael

56. Dansar du i bilen? Inte direkt, det verkar lite osmidigt, men jag sjunger nästan alltid.



Nånting gör du när "rätt" musik dyker upp.. dansliknande är det iaf :)

2009-09-23 @ 17:02:44
Postat av: Hanna

Haha nu vet jag inte exakt vad du menar men så är det säkert.. Har ju oftast svårt att sitta still och med lite musik på det så... :)

2009-09-23 @ 17:41:10
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snodde denhär till min sida nu också.. mkt bra tidsfördriv, thank you!

2009-09-23 @ 20:13:02
URL: http://replemick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0