Punktform

Idag har jag:
- Tittat lite på Efter tio.
- Ätit matlåda på Charlottamottagningen.
- Haft en relativt tråkig föreläsning i kollektiv arbetsrätt. Egentligen intressant och viktigt ämne men föreläsningen blev hur som helst osammanhängande och trist.
- Irriterat mig på det överdrivet partiska propagerandet för arbetsrätt som inriktning. Nej vet ni vad, jag väljer det som gör att det "pirrar" i magen. Det vill säga: Socialpsykologi.
- Tölat med Frida som jobbar extra på Hildurs smycken.
- Köpt en svart stickad tröja samt en mönstrad sjal på Monki.
- Sprungit 6.5 km.
- Ätit nachos i form av leftovers.
Nu blir det te och roast på Berns som jag kollar på med skräckblandad förtjusning. Ibland skrattar jag högt men oftast tycker jag att skämten är pinsamma, låga och dåliga. André Wickström är den som sticker ut som tråkigast och Magnus Betnér sticker ut som bättre komiker.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

"leftovers" är det vanliga rester eller why not räster ?

2009-09-22 @ 09:18:48
Postat av: Hanna

Ja det är vanliga rester men det låter ju mycket bättre på engelska. Mer kraft i ordet. Hehe.

2009-09-22 @ 11:16:36
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: frida

kul att du kom förbi igår :)

dagen gick lite snabbare..haha

2009-09-22 @ 17:01:01
Postat av: Kinell

Jag pluggar just nu socialpsykologi för fulla muggar. Prov imorrn så hold your thumbs!

2009-09-23 @ 14:53:05
URL: http://carolinekinell.blogg.se/
Postat av: Hanna

Frida: Synd att jag inte var till så mycket hjälp med varken förlovningsringar eller de där vita plasthållarna. Haha :)



Kinell: Det går antagligen utmärkt med tanke på tidigare prov (iofs i helt annat ämne men ändå)

2009-09-23 @ 15:00:48
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0