Ser fram emot

Det här är en bra vecka. Har så mycket trevligheter att se fram emot.
I morgon - Kladdkaka och Grey's anatomy-premiär hos Becca.
Torsdag - Jonte & Maria kommer från Linköping och vi ska äta heta räkor (Jontes favorit, som också är min favorit).
Fredag - Lunch på stan med Emma, Carro & Frida. Vero eller kinesiskt tror jag. På kvällen antagligen familjemiddag här med mamma & pappa, Jonte & Maria, Josef & Elin samt lilla jag, bara jag.
Lördag - Arvikamarten samt årliga släktkalaset. På kvällen sushi och fest hos Hanna som fyller år i dagarna.
Hoppas dock att det inte blir något tema. Trök-Hanna nu kanske men ärligt, jobbigt med alltför seriösa teman när man ska ut på krogen sen. Vill ju se respektabel ut ni vet.
Förresten så har jag tagit "helg" redan. Hade enda föreläsningen igår den här veckan.
Det är verkligen under all kritik med så här lite föreläsningstid. Inga grupparbeten, seminarier eller annat får vi heller. Fy farao. Jag tar ju för f*n studielån för att plugga heltid. Längtar efter att få fylla i utvärderingen av den här kursen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0