Jakten fortsätter..

Jag börjar vänja mig vid att bo hemma igen... Det fungerar ganska bra egentligen.
Men det där om att när man väl har flyttat hemifrån är det väldigt svårt att flytta hem igen stämmer ändå. Det kan aldrig bli samma sak som innan oavsett hur nära relation man har med sina föräldrar. Man är van att bara ha sig själv att tänka på. Kunna äta vad man vill, när man vill, diska när man känner för det, sitta vid datorn så mycket man vill osv. Ja, ni vet.
I alla fall så har jag nu en lägenhet på G och det känns lite pirrigt. Carro fick nys om en etta på Norrstrand via en bekant. Förhoppningsvis ska vi kolla på den idag eller kanske imorgon. Den verkar väldigt bra när det gäller yta, pris och läge. Skick är väl det som ska undersökas. Jag blir så lycklig om den är okej fin för i så fall är den i princip min.



Idag har jag lunchdejt på Happy kitchen med tjejerna. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0