Konungens återkomst

Hänt sedan sist:

Egentligen inget anmärkningsvärt. Jag pausade bloggen väldigt lägligt i och med att jag hade två tentor att fokusera på. En hemtenta i ämnet genusvetenskap och en salstenta i ämnet socialpsykologi. Nu är båda gjorda och för tillfället har jag lite påsklov. Skönt.

Händer nu:
Jag bloggar igen, men med viss förändrad hållning;

1) Jag kommer bara uppdatera när jag känner för det. Inte när jag borde. Det får ni (Emelie) leva med. Orkar inte känna någon press. Är ju ingen Blondinbella med betalt liksom.

2) En av anledningar till att jag tröttnade var att så extremt få personer kommenterar. 90 % av mina läsare har aldrig kommenterat ett enda inlägg. Inte ens en gång. Någon gång borde man ju tycka något eftersom man ändå går in och läser. Hur som helst, vore trevligt om fler kunde bjuda till med kommentarer.



Kommentarer
Postat av: Thommy

jaja, jag kommenterar väl då...har inget att säga, men ändå, haha, tjingeling ;)

2010-04-01 @ 10:49:55
Postat av: Hanna

Hej Thommy ;D Bra där.

2010-04-01 @ 10:54:07
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: emilystrange

JAAAAAAAAAA!!! Jag visste väl att bloggabstinensen skulle ta över. Gött att inte vara ensam i skiten liksom. hahaa! ska bli kul ikväll :))



pusss

2010-04-01 @ 12:29:55
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Emelie: Haha, abstinens och abstinens vette fan.. Men jag hade en tråkig förmiddag :P Im back anyhow.

Gött att nån är exalterad ;)



Vi ses sen darling! :) Puss

2010-04-01 @ 14:23:11
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0