Mat och shopping

Pizza med Emelie på Lilla Sicilien. Gott men alldeles för dyrt. Bonus på min pizza (den med ananas) var dessutom ett långt hårstrå... Borde verkligen ha sagt till men jag var så fruktansvärt hungrig så jag hade inte orkat vänta på en ny. Illa. Lämnade den biten där hårstråt låg. Uäk.



Emelie petade på det mesta inne på Lagerhause men hon köpte inget.



Jag köpte däremot dessa fyra koppar för 60 kronor. Jag har sedan tidigare fyra tillhörande skålar i samma färg och design.



Inne på Stadium fastnade Emelie för den här tröjan.



Hon köpte tröjan och jag köpte den här väskan. Tänker främst använda den som träningsväska.


Kommentarer
Postat av: emilystrange

Hahaa! vaddå petade på det mesta.. jag gick ju bara runt och luktade på de goda badoljorna ;)



måste säga igen att väskan är grymt snygg! bra köp.

2010-04-25 @ 17:21:57
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Själv fick jag ett batteri i min köttfärssås på Campus för nåt år sen. Riktigt trevlig överraskning...



På tal om batterier (eller inte), skön musik i form av "White Lies" och "The enemy" bör du kolla upp!

2010-04-25 @ 17:58:18
Postat av: Hanna

Emelie: Pff.. :P Precis så. Ja men visst, den kommer nog inte återlämnas. Den känns som jag :)



Jonte: Fan vad sjukt! :S Undrar verkligen hur det gick till..



Det ska jag kolla upp. Florence and the machine är ett tips till dig om du inte hört dom redan. Fast kanske lite för studsigt och poppigt för din smak..

2010-04-25 @ 19:06:54
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: emilystrange

och jag fick en snäcka på min pizza sist när vi var ute o åt. ja, jag säger då det.. vart är världen på väg? snäckor, batterier och hårstrån.

2010-04-25 @ 19:26:30
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: frida

Gott med pizza! Gillade färgen på de där kopparna! :)



sv, tror tidningen skulle komma ut i slutet av nästa vecka:)

2010-04-25 @ 21:12:39
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0