Fondue

Tänk att vissa saker har man inte berättat för sina äldsta och på ett eller annat sätt närmsta (beroende på definition) vänner men helt plötsligt sitter man och berättar om det på ett högst naturligt sätt med folk man knappt hunnit lära känna. Märkligt det där.
På det viset var det med Emelie, kom jag att tänka på nu. Mindre dömande person får man nog leta länge efter.

Nu har jag haft en supermysig, ja mysig, kväll hos Frida med chokladfondue och annat gott.
Det vore väldigt bra med en slagkraftig synonym till ordet mysig. Är nästan äckligt trött på begreppet men jag hittar aldrig någon lämplig ersättare. Ni kanske kan komma på något bra?


Bild




Kommentarer
Postat av: EmilyStrange

Fina du. Jag saknar våra samtal. Snart är det vår och då kommer jag till Karlstad igen weeii :)

2010-12-04 @ 02:13:55
URL: http://www.emilythestrange.se/
Postat av: Hanna

Ja, det blir trevligt det! :) Vi får höras när schemat kommit upp och se över lite hur mycket soffaslaggning det kommer bli. Vill ju inte att våra fina samtal ska kvävas av för lite egentid..

2010-12-04 @ 09:15:07
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0