Jul med en massa fika, fest och mys.

Från fejjan:

Hanna kommer att delta i:
- Myspys
- Julmys hos mig!
- Juldagsfest
- Julsittning

Ja ni. Det är mycket jul, mycket mys och mycket fest nu. Inte alls fel.

Den här eftermiddagen har jag haft Johanna, Kinell och Kinells kille Anders här på fikabesök. Jag tänkte göra kokostoppar (enkelt och snabbt) men hade tydligen inget bakplåtspapper så jag fick freestyla fram en mjuk kokoskaka istället. Den blev riktigt god om jag får säga det själv. '

Nu fryser jag om mina händer och borde därför sluta knappa på tangentbordet här.
Infliker bara att jag vill att mina element ska ha maxvärme men dom strejkar. Lite trött på att behöva ringa rörmokaren. Snart är vi bundisar över telefonen känns det som.

Kommentarer
Postat av: 1: a hyresvärden

Hur gammal är han ?

2010-12-02 @ 22:04:46
Postat av: Hanna

Rörmokarn? ;) Alldeles för gammal tyvärr.

2010-12-02 @ 22:30:06
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Ok, har nog sett för många dåliga filmer!

2010-12-02 @ 22:41:13
Postat av: Hanna

Jaha ja :) Kom att tänka på en bok av Kajsa Ingemarsson som du och jag läste förra sommaren.. Men där var det kanske en målare/snickare det handlade om..

2010-12-03 @ 07:01:11
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: emma

uuu vad myspys det kommer bli ;) dock får ni bråka om vart vi ska vara för jag har ju ingen lägenhet till förfogande ;) Längtar hem nu faktiskt, ska bli riktigt skönt med lite jullov.

2010-12-03 @ 16:08:50
Postat av: Hanna

Emma: Jag vet! :D Längtar verkligen. Vi är hos Kinell. Hon sa igår att hon skulle fylla i det på fejjan också men har nog glömt det.

2010-12-03 @ 16:13:58
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0