Kaffestund

- Apelsinerna är väldigt goda nu. Men också väldigt dyra. Hela 20 kronor för tre stycken.

- Tur att jag inte valde att köpa Sons of anarchy till Jonathan i julklapp. Hans facebookstatus igår: "Sons of anarchy är så jäävla bra".
Jag har ändå säsong 1 & 2 här hemma, oöppnade, om någon vill köpa? Kanske ge i julklapp till någon? Vill själv se serien men kommer ju bara bli tvungen att beställa hem alla säsongerna och det har jag inte råd med nu.

- Det är så himla kul med intervjuer. Har än så länge bara betat av en men den gick alldeles lysande bra. Bättre respondent får man nog leta efter. Tack! (har för mig att du läser här ibland).

- Jag ska stå för sill och efterrätt till julmiddagen på måndag. Tips på efterrätt?
Tänker att det vore trevligt med något juligt men ändå inte för mäktigt eftersom magen är full av den inte så lättsmälta julmaten.

Kommentarer
Postat av: emma

saffrans glass med varm hallonsås! riktigt gott!

2010-12-15 @ 14:16:32
Postat av: 1:a hyresvärden

Apelsinris..... inte ett dugg mäktigt eller? men gott!

2010-12-15 @ 15:14:20
Postat av: Jonathan

Himla tur du... =)

2010-12-15 @ 15:18:15
Postat av: Hanna

Emma: Mmm det lät riktigt gott! Men lite jobbigt att göra glass själv ju... Haha.



Mamma: Nja jo juligt är det ju. Men det är ingen favorit hos mig faktiskt.



Jonte: Hehe, inte dumt tänkt av mig ändå ;D

2010-12-15 @ 15:29:28
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Kikki

Det var jätte kul att delta, och ja jag tittar in till dig lite då och då :)

2010-12-15 @ 16:09:54
Postat av: Hanna

Kikki: Så bra att du tyckte det! Det är ju inte så himla jobbigt att sitta och berätta lite om sig själv egentligen ;D Skulle inte jag tycka iaf. Jag får ställa upp om du behöver ngt liknande!

2010-12-15 @ 21:32:47
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 20:10:30
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0