Ledig helg

Inflyttningsfest hos Emelie igår. En trevlig tillställning med blandat folk.
Tyvärr gick vi till Månen efteråt. Dömt att misslyckas. Man ska aldrig ändra på ett vinnande koncept, det vill säga Kori. No more Månen säger jag. Det finns verkligen ingenting charmigt över det stället. När jag går dit förstår jag folk som säger att dom hatar kroglivet och helst vill vara utan det.

Idag har jag kollat igenom advetskalenderns fem hittills visade avsnitt och njutit av ledighet. Jag hälsade på hos Ola i hans nya lägenhet en sväng också. Vi diskuterade mest saker som rör singellivet och lyssnade på bra musik.

T.ex. den här:


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag gissar att bmb fortfarande är stort stort stort? Så att man tappar bort varandra direkt när man kommer in. När jag hängde där var det alltid så.

2010-12-05 @ 21:37:57
URL: http://Sakleterskan.wordpress.com
Postat av: Hanna

Precis, det är ju så! Dröjer aldrig länge innan man tappar bort och får lägga all energi på att leta efter varann istället.. Himla trist.

2010-12-05 @ 22:16:56
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0