Opålitligt recept

Jättebra kväll igår. Så himla härliga tjejer jag har fått lära känna. Längtar nu ännu mer till Sälen!

Liten varning: Om ni får för er att försöka på den där efterrätten eller nåt, mängden stämde inte alls. Jag fick mer än dubbla upp av grädden för att det skulle räcka till åtta personer precis.
Att blanda i en äggula i chokladen var heller ingen lysande idé. Chokladen blev hård och nästintill klumpig pga den där jäkla äggulan och det var ju inte så najs ihop med grädden.

Jag lyckades till slut få nån ordning på det och alla verkade tycka att det blev gott.

Quizet var riktigt kul och uppskattat. Nu blir det ett till inför julaftonskvällen.



Den här låten var den enda som ingen hade en aning om vad det var för nåt. Men den hade väl ni kunnat?

Kommentarer
Postat av: sara

hehe, det där är ju min favvolåt!

2010-12-21 @ 21:19:28
URL: http://bloggar.nwt.se/saralingon
Postat av: Hanna

Gillar den också mycket! :)

2010-12-21 @ 21:55:58
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0