Tisdagssysslor

Skippade semlan idag och sprang i 60 minuter på löpbandet på Friskis istället.
Helt ärligt, det är så jäkla skönt att få springa av sig ibland. Första 10 minuterna är småjobbiga men sen kommer man in i det på något vis.. Folk som själva springer och som gillart vet vad jag pratar om.

Kommer bli gräddtårta och en massa annat gott till helgen dessutom. Jonathan fyller nämligen 25 och ska givetvis firas! Ser verkligen fram emot att Jonte & Maria kommer på besök.

Nu ska jag se "The Changeling":



och äta lite av min favoritchoklad: (i alla fall när det gäller mörk)



Bild 1
Bild 2

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Vad du är duktig Hanna ! Och tänk vad man njuter av det man äter, istället för att ständigt "skövla" in !

Men till helgen får vi gotta oss ! Shoppinglistan är lång !

2010-02-17 @ 09:15:48
Postat av: Hanna

Det ska bli så himla mysigt, trevligt och gott! Underbart att få bli bjuden på din och pappas mat måste jag säga. Bra att jag bor kvar här i närheten... ;)

2010-02-17 @ 13:48:52
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0