Trött på't

Det är mycket "åka utomlands" och resesnack i mina umgängeskretsar nu.. Inte konstigt att man längtar utomlands med den här evighetslånga vintern. Bättre med snö än snöslask men nu börjar jag verkligen tröttna.
Dessutom har jag inte rest någonstans på ett bra tag och det är skittråkigt! Jag vill resa en massa och att så inte är fallet beror väl dels på pengar, tid och någon passande att resa med.

Är i alla fall jätteglad att Emelie och jag har börjat prata på Spanien/Rom/Paris nu i vår. Det enda som skulle kunna bli ett hinder, lite beroende på, är ekonomin..
Men jag hoppas att det löser sig. Vore så himla härligt med en långweekend till varmare ställe.
Det är det mina tankar upptas av nu.


Inget Thailand i år men förhoppningsvis någon mer gång.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Thailand var inte så pjåkigt faktiskt.

2010-02-16 @ 15:49:37
Postat av: emilystrange

sitter fortf i skolan, men ska strax hem och skriva CV. tänkte åke dit imon och lämna det, sedan är det du o jag mot utlandet! ;)

2010-02-16 @ 15:52:16
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Johanna: Nej, det var typ första dagen där borta som var lite jobbig.. Jag behövde nog tid att ställa om bara. Nu för tiden längtar jag bara tillbaka.



Emelie: Wiihoo, tycker fan att du borde få jobbet. Så himla kvalificerad om man säger ;D

2010-02-16 @ 18:18:50
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0