Listan straffar mig

Den där tråk-listan som jag nyligen fyllde i verkar ha fört lite otur med sig... eller nåt.
Jag skrev att jag sällan lagar äcklig mat och att jag nästan aldrig blir för full. Sedan dess har jag lyckats laga vidrig mat två av tre gånger. Och för full blev jag på nyår.
Efter ett par timmars vilostund i Carro och Oscars säng var jag någorlunda pigg igen, men ändå, inte okej. Jag skyller på att det mousserande var så sjukt gott.

Vill flika in ett tack till Carro och Oscar för en förträfflig nyårsfest.
Också tack för omtanken när jag powernapade efter tolvslaget. Om jag inte missminner mig så var dubbelsängen till slut full av folk. Jag fick klappar på huvudet (och på rumpan av en smått irriterande person).
Hur som helst, tycker att det var skönt att jag inte befann mig i skogen i det skicket.


Vi blev bjudna på detta plus tre olika pajer och hemmagjord pizza. Väldigt, väldigt gott.
Lånade bilden av Carro.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Vad generöst ! Och vilket jobb !

2010-01-03 @ 16:24:37
Postat av: Hanna

Ja, helt otroligt!

2010-01-03 @ 20:38:27
Postat av: Carro T

Kul att det var uppskattat! :) Tror jag vet vilken irriterande person du syftar på, om det är han som var tvungen att spotta i hallen innan han gick hem på nyårsnatten.

2010-01-03 @ 21:36:27
Postat av: Hanna

Carro: Va? Gjorde han verkligen det..? Fyfan vad äckligt och allmänt stört gjort. Det är säkert samma person..

2010-01-03 @ 23:09:38
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0