Båten och Club moments

På mitt initiativ, mat på båten:







Nu blir det vidare hem till en tjej som bor här i krokarna och så småningom, Koriander såklart.
När jag sa att jag skulle vidare ut senare blev Josefs (han i blå T-shirt) reaktion var följande:

Josef: Men herregud vad du festar mycket då?! Typ jämt?
Jag: Va..? Nej inte så mycket.
Josef: Jo. Festade du igår?
Jag: Nej!
Josef: Festade du i förrgår?
Jag: Nej!
Josef: Men dagen före det då?
Jag: Haha nej! Förra helgen senast, och då var det midsommar vilket innebär att man förtjänar extra mycket festligheter.

Undrar vad han vill ha sagt med detta...

Kommentarer
Postat av: EmilyStrange

jag upplever det lite samma som josef, men å andra sidan kanske det inte är du som festar mkt utan josef och jag som festar lite och upplever 1 gång/veckan som mkt. allting är relativt ;)

2010-07-01 @ 22:31:53
URL: http://www.emilythestrange.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Att han själv har festat grymt i sb. med muck ! Och dricker isvtn varje kväll !

2010-07-01 @ 23:57:01
Postat av: Hanna

Emelie: Haha ja verkligen. En gång i veckan under sommaren är ju ganska lite faktiskt ;D



Mamma: Okej kanske är så. Vad betyder isvtn?

2010-07-02 @ 10:54:41
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0