Ångest

Vaknade av det här sms:et: "Ta med bikini idag tjejor ;)"

Gillar inte riktigt alternativen jag har att välja på. Eller så är det något annat jag inte gillar..
Har hur som helst ingen större lust att köpa ny bikini.

alt 1:

Långt ifrån ny. Gillar modellen men den är urblekt och överdelen är för liten. Jobbigt att behöva hålla koll på att den sitter på plats.

alt 2 :

Inte heller ny men inte särskilt flitigt använd heller. Jag är extremt mycket badkruka och ganska dålig på att sola också.

alt 3:

Nyast, finast och enbart använd i Thailand där den även införskaffades. Gillar tyvärr inte modellen.

Vi får väl se vilken det blir...

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Vilken blev det ?

Eller blev det långa vita herrbadbyxor ?

2010-06-16 @ 15:48:13
Postat av: Hanna

Det blev den översta som följde med. Men ingen badade så jag använde den aldrig ändå. Hehe.

2010-06-16 @ 20:17:56
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0