Dance in the svett

Igår var vi 12 tjejer hemma hos Carro i Kil för att fira att hon har fyllt 22.
Vi blev bjudna på massor av gott; champagne, snittar, ostar, oliver, gräddtårta, godis, chips osv osv.
Dansade till den här låten:


eller snarare hoppade kanske, i alla fall jag.

och till den här:



Sen fick vi skjuts in till Koriander. Där var det i princip omöjligt att röra sig till slut. Dansgolvet nådde oanade höjder av dålig luft och svettvärme. Usch.

Nu ska jag till Kil igen för att umgås det sista med Jonte och Maria som åker tillbaka till Linkan ikväll.
Kvällen tillbringar jag sedan på Våxnäs. Min arbetskraft behövdes och jag behöver pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0