Sommar

Sommarlov!

Lämnade in projektarbetet igår och hade en angenäm liten redovisning tillsammans med Emelie, Sara, Linnea och läraren. Vi pratade hegemonisk maskulinitet, kärlekskraftsteori, genuskontrakt och sånt. Verkade som om läraren var nöjd med vår insats och därför är även jag det.

Kvällen tillbringades nere vid bryggorna i muséeparken med en massa folk. Vi grillade korv och hade det gött.
Emelie har bilder och filmklipp från aftonen om ni vill se.
Min blogg är tyvärr ganska fattig på bilder nu, dels för att jag inte gillar att ta med min klumpeduns till kamera ut bland folk men också på grund av att batterierna för tillfället är slut.
Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0