Händer

Har haft jobbhelg men den har ändå varit fylld med mycket umgänge och trevligheter.
Lördagen var jag hemma hos Hanna i fina Klara på förfest och därifrån gick vi till Koriander.. Tur med VIP-biljetten där, kön var lååååång.
Stötte på en del freaky människor på dansgolvet men i övrigt en skojig kväll med mina enda singelvänner, Malin och Carro.

Igår kväll var Carro, Carro och Malin här på fika och det var riktigt mysigt.

Nu blir det uni och sedan till Kil och fira pappsen som fyller 51 idag.



Grattis!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vaddå enda, jag e oxå singel och din vän :P Kul att ni kom...det märktes att alla inte kände varann. Hoppas att ni hade det riktigt mys ute på krogen oxå, Nöjes va en riktig flopp! Kram

2010-03-01 @ 18:09:31
URL: http://frokensvor.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja men just, Du också Hanna.. :) Men sen, typ inga fler.. :/

Det var trevligt ändå, synd att vi splittrades bara. Nej aldrig mer nöjes känner jag, det suger.

2010-03-01 @ 21:27:06
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0