Blondie

Nu är det femte gången jag stöter på (inte raggar på) den där megablonda killen som jag blev lite intim med på koriander för några helger sen. Han råkar tydligen träna på samma gym som mig plus att han pluggar på universitetet.
Och nej, ni kan inte räkna ut vem det är eftersom blondering bland killar är värsta innegrejen.

I vilket fall, jag är så dålig på att stöta ihop med folk jag känner mig obekväm inför. I just dom här fallen har jag undvikit eventuell ögonkontakt helt och spelat obrydd fast jag egentligen håller på att spricka av pinsamhet inombords.
Emelie nämnde något om att hälsa... Det kanske kunde vara något. Eller jag är nog tveksam där.

Karlstad är lagom stort för mig. Dock är det här exempel på gånger då Karlstads begränsade storlek kan upplevas ansträngande.



Kommentarer
Postat av: emilystrange

Hahaa! du har det inte lätt du. men han är ju mer gråhårig än vithårig skulle jag vilja säga. och dessutom ser han bättre ut än hästen.

2010-05-24 @ 20:02:53
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Emelie: Ja jo, men nu gjorde du det snäppet lättare för övriga att kunna identifiera snubben.. Sant sant, stackars hästen.

2010-05-24 @ 20:20:34
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: emma

Ha ha så trevligt hanna ;) klart du ska hälsa ;D Kanske du kan få dig en svängom nästa gång också ;D Kul att till och med jag vet vem det är ;P Om 12 Dagar kommer jag hem till kära värmeland igen då vill jag sitta på uteservering å ha tjejkväll i stugan!!

2010-05-24 @ 20:31:17
Postat av: Hanna

Emma: Ja men just det, du fick ju äran att beskåda spektaklet.. ;D Herregud.

Yeeey på tiden det! Vi kommer få en ljuvlig sommar tror jag!

2010-05-24 @ 20:51:10
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0