Likvida medel

Nu har jag bokat tid för "ekonomisk rådgivning" med en kunnig människa på Swedbank. Det var nog fyra år sedan sist.
Det känns lite läskigt att anförtro sig åt och lita på en okänd persons påstådda expertkunskaper.. Jag vet ju egentligen inte om hon vill mitt bästa. Tjänar hon på att ge mig vissa råd? Hur objektiv och neutral är man som ekonomisk rådgivare?

Jag har ärligt talat ingen aning. Dumt också att man är så otroligt ointresserad och dåligt insatt när det gäller fonder, aktier och sådant eftersom det gör att jag inte kan kritiskt granska på bästa sätt. Kritisk granskning har sedan Historia C blivit en del av min vardag och det känns liksom viktigt.
I det här specifika fallet får jag nog släppa på min misstänksamhet. Det är nyttigt att kunna lita på saker och ting också.

(Otippat att jag skriver om ekonomi... Vad hände?
Svar: uppenbar bloggtorka)

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Henne kan vi vara mkt. trygga med. Jag pratade med henne igår, då hon hjälpte oss att fixa ett nytt bankkort till Josef. Som av nån underlig anledn. försvann i lördags ?

Vi ses snart !

2010-05-19 @ 12:33:03
Postat av: Hanna

Hon känns ganska pålitig.. Bättre hittar jag nog inte iaf. Synd bara att hon byter till ett kontor på Hammarö om någon vecka.

2010-05-19 @ 12:58:32
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0