Mars

Efter gårdagens 9timmarsjobb var jag lite mör i ben och fötter men ändå sällskapssugen så jag följde med Mimmi och Malin till Johannas lilla fest på Stockfallet.
Jag drack ett glas rödvin och iakttog sedan alkoholens påverkan på dom andra under ett par timmar. Det var inte så farligt ändå.
Det var i alla fall evigheter sedan som jag gick av bussen innan centrum och vinkade hejdå till festfolket. Fanns inte en tanke på att hänga med ut heller.
Jag kollade ett avsnitt Veronica Mars och sen somnade jag skönt.

Nu har jag lagat matlåda till jobbet. Snart redo för 7timmarspass.


Bild

Kommentarer
Postat av: emilystrange

det var jobbet som gjorde att du stannade hemma alltså. trodde först att du hade åkt på en livshotande sjukdom. hanna, hemma en lördagkväll????!!! det går ju liksom inte.

2010-05-23 @ 15:08:11
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej jag vet, galet.. :P Haha. Men det blev ju inte ens en ensam-hemmakväll som tur är, kom ju hem vid elvatiden liksom :)

2010-05-23 @ 19:55:16
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0