Summering

Nu har jag tid att skriva några rader om gårdagen.
Jag hade en skitbra kväll igår. Alla kom in på Koriander trots ej fyllda 23 och alla blev himla glada och uppåt över det.
Vi dansade en jäkla massa och det enda minuset för kvällen var väl egentligen musiken. Sjukt dålig musik. När Malin försökte påpeka detta för DJ:n blev hans respons ganska bitsk:
"Då kanske du inte borde vara här ikväll över huvud taget då..!" Haha på den.

Annars var det mesta som sagt bra med stiliga bartenders, goda drinkar, snygga och framförallt trevliga krogbesökare. Man märker en enorm skillnad mot andra krogar när det gäller uppträdande och beteende under onyktra former. Vill inte peka ut eller så men dom flesta (karlstadbor) vet nog redan vilket ställe jag syftar på när det gäller det motsatta.

Jag, Malin och Noelia avslutade kvällen på Timmys med den bästa kycklingkebaben. Glad att jag inte följde med till Subway/Kenneths/Donken eller vart det nu var dom andra gick.

Imorse träffade jag Malin på busstationen. Vi var lika pigga ungefär. Lyckades missa bussen trots att vi var där en halvtimma före utsatt tid. Under all kritik.

Kommentarer
Postat av: emilystrange

Ja, hade det inte varit så förbannat kallt hade jag följt med till timmys. det har ju så jefla god falafel där..mmmm...

2010-05-02 @ 20:48:22
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Just det, du frös ju väldans där du. Mitt underhudsfett skyddade mig.. Haha usch. Men kul att ni var med igår iaf! :D

2010-05-02 @ 22:01:19
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0