The Lady

I lördags befann jag mig i en fullsatt soffa i en lägenhet mitt i stan. Då ringer Kinell på min telefon (eller egentligen hennes telefon) och när jag svarar hör jag inte Kinell, jag hör Lady Gaga.
Efter några sekunders extrem ansträngning hör jag att det är "Alejandro" som just då spelas i Globen.
Ttidigare under dagen hade jag skickat följande sms till Kinell: "Hälsa Lady Gaga från mig! Sjung med extra högt i Alejandro ;)"

Malin var inte särskilt sugen på att sänka volymen på förfestmusiken så ljudupptagningen blev inte så bra som den hade kunnat bli genom telefonen, men ändå, jag kände faktiskt stämningen. Lät sjukt coolt.
Men min nuvarande ekonomi hade jag ändå inte haft råd att vara med, hur mycket jag än såhär i efterhand hade önskat det.


Kommentarer
Postat av: malin

haha, ville jag inte sänka musiken? jag hade ju för mig att jag också lyssnade på Alejandro genom telefonen :p

2010-05-10 @ 22:22:37
Postat av: Hanna

Jag tror du sänkte en stund efter väldigt mycket tjat från mig.. :P

2010-05-11 @ 08:29:17
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0