Veckan

... och idag såg jag honom igen, två gånger.. Jajamänsan.

En bra vecka det här ändå. Imorgon har jag tid hos bästa frisören som alltid är fullbokad flera månader fram. Eftersom mitt schema är så jäkla flexibelt och bra så brukar hon ringa mig när någon har avbokat och så blev det även den här gången. Mitt hår är väldigt ledsamt nu. Så ledsamt att mamma sa: "BOKA EN TID IDAG, JAG BETALART ÅT DIG".
På eftermiddagen imorgon ska jag hälsa på mina kusiner i Skattkärr. Det blir säkert livligt.

Torsdag: Träna Powerstep med Mimmi på Sats. Spännande med nytt träningsställe.
Fredag: Sex & the City med en hel drös med folk.
Lördag: Fest, fest, fest.
Söndag: Kanske kolla på Amerikansk fotbollsmatch. Någon gång måste ju bli den första, tycker jag.

Dessutom ska jag och Emelie hinna med en hel del på projektet i veckan men det är bara roligt. Vi påminner om ett gammal gift par när vi sitter och skriver eftersom vi lägger orden i varandras munnar om vartannat. "Smurf" skulle behöva sägas rätt ofta.

Kommentarer
Postat av: emilystrange

Hahaa! har också tänkt på det där. Kanske beror på att vi läst mycket liknande, om inte samma kurslitteratur de senaste två åren som gör att vi tycker likadant när det gäller textens upplägg.. hmm..??

2010-05-25 @ 21:38:38
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Emelie: Ja något sådant kan det ju delvis vara. Men känner rent allmänt att vi är på samma nivå när det gäller att diskutera saker och ting och på samma vis har det varit nu när vi skriver.

Inte alltid men oftast har vi ju liknande syn på saker och ting också..

Dessutom tror jag att det flyter på smidigt för att vi båda visar ömsesidig öppenhet för förändring och sånt. Om jag tycker att vi har använt för mycket "dock" så kanske du inte håller med till 100 % men du säger ändå okej, och tvärtom.

2010-05-25 @ 22:15:20
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: emilystrange

oj oj oj, vilken teori! där har du allt tänkt till, hah! den tror jag stenhårt på :)

2010-05-25 @ 22:28:14
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha! Jag vet. Var liksom tvungen att få det ur mig.

2010-05-25 @ 22:32:40
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0