Bättre på sexquiz än musikquiz


Snygga små glas som jag har fått av min käre bror Jonathan. När glasen fylls med vätska uppenbarar sig diverse underdelar i botten av glasen. 


Camilla.


Elisabeth, eller Bettan om man känner henne väl, men det gör ju inte jag så jag håller mig till Elisabeth.


Helene.


Jag, med rödare hår.


Elisabeth håller i sexquizet som gås igenom på många av mina förfester. Tycker att jag borde kunna det där utantill vid det här laget..

Trollhättan-tjejerna gick till Tempel och jag hängde på Koriander med Frida istället. 
Ibland är man nog lite väl envis med att gå till Koriander... Igår hade Tempel säkert varit roligare.
Lördagsnatten fick ett mycket lugnare och mindre dramatiskt avslut än fredagen i alla fall och det var nog bra.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! jag vill testa ett sånt glas...

2010-10-12 @ 18:55:40
URL: http://blog.lindaweissman.com/
Postat av: Hanna

Yes självklart! Vi har varit lite dåliga på att använda mina shotsglas. Tror faktiskt att vi invigde dom nu... Illa.

2010-10-12 @ 22:11:13
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0