Bra serier

Håller verkligen med här! Ingen moralpredikan vilket jag gillar och dessutom, för att citera en av kommentarerna till inlägget: "Det är framför allt nästan den enda amerikanska komediserie där tjejerna och killarna är på samma nivå, relationsmässigt och humormässigt. Tjejerna får vara människor och inte tjejrekvisita. Så himla gött".

Så himla gött ja. Däremot håller jag inte med om att Jason Segel (t h) skulle vara het eller på något vis en dröm-man. Har alltid tänkt tvärtom när jag sett honom i filmer och i serier (även freaks&geeks). Han är sjukt oattraktiv.
Men i vilket fall, han är rolig som skådis och han passar väldigt bra i viss roller. 


Bild

Tror att jag har sett enbart tre eller fyra säsonger av How I met your mother så det är nog dags att försöka ta tag i serietittandet igen (får i så fall offra facebooktid, vilket det är värt). Har även Greek, Skins och Glee att komma ikapp lite på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

The Office us ?

2010-10-16 @ 15:03:05
Postat av: Hanna

Om jag gillart? Eller att det också är fritt från moralpredikan och att tjejerna får vara på samma nivå? Har inte sett så mycket av The office, varken UK eller US. Kanske är läge. Frågan är vilken man skulle gilla mest..

2010-10-16 @ 21:51:40
URL: http://missfixn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har aldrig skrattat när jag sett How I met your mother. Jag FÖRSTÅR verkligen inte.



The Office UK däremot, se den! Spännande för dig som gillar personalfrågor dessutom ;)

2010-10-17 @ 16:07:53
Postat av: Hanna

Vet inte om jag gapskrattar direkt iofs.. Men det är ändå någon slags underhållning för mig, förstås, annars skulle jag ju inte kolla.



UK har jag hört mest positivt om. Får försöka avverka framöver!

2010-10-17 @ 22:02:26
Postat av: Jonathan

Jag har UK-boxen om du vill låna i jul eller nåt...

2010-10-18 @ 09:58:04
Postat av: Hanna

Gärna! :)

2010-10-18 @ 14:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0