Entertain me

Vilken värdelös kväll det här har varit.

- Bönderna stör mig nåt enormt. Eller egentligen inte bönderna, bara en av dem och hon är kvinna. Samt ALLA hennes potentiella kärlekar. Kan personerna i den där gruppen bli mer gråa och tråkiga?
Svaret är: nej. Förlåt, men i vissa sammanhang står jag verkligen inte ut med den typen av människor.
- Greys är uppenbarligen inte tillräckligt bra längre eftersom jag tappar intresset efter 10 min och återgår till slösurfandet istället.
- Försökte titta en stund på svtplay och provade då "I Anneli" som många verkar tycka så himla bra om. Tröttnade även där ganska snabbt. Kanske att jag behöver ge det en längre chans, men jag menar, det ska väl vara ett humorprogram? 
- Skrev ett långt blogginlägg (en enkät) men insåg hur patetiskt allt framstod så jag raderade det jag hade producerat fram. Hemskt onödigt.
- Mina favoritbloggar har inte uppdaterat särskilt bra idag alls.
- Kvällens sms-konversation med personen som alltid skriver "vad gör du då?" lyckades bli mer meningslös än vanligt och då är det illa.
- Tänker på en person som jag absolut inte borde tänka på. Desto mer uttråkad jag blir, desto mer tänker jag på den förbjudna personen.

Det är såna här kvällar som jag känner att jag borde skaffa mig en hobby som innefattar något annat än tv och dator.
Rastlösheten äter upp mig.


Bild

Nu ska jag se på Skins för det kommer ge mig den dos drama jag behöver en kväll som denna. Något snyggt att titta på dessutom.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Nja detta känns allt aningen destruktivt Hanna!

2010-10-27 @ 23:48:51
Postat av: Hanna

Allt är inte rosaskimrande och inte heller min blogg!

2010-10-28 @ 08:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0